Podsumowanie + artblock

// // 2 comments

Heeeja~

Zrobiłam "Portfolio tumblr'a", gdzie możecie obczaić większość moich prac i je reblogować! Zapraszam! \o/

Ostatnio się troszkę opierdalam... Nie wiem czy kogoś to obchodzi, czy nie ale po prostu nic mi się nie chce ___.___
Egzaminy się skończyły, czekam na przeprowadzkę do UK i jestem no-lifem </3

Mimo to, zrobiłam kilka produktywnych rzeczy :c (pierwsze pozycje totalnie świadczą o tym, że  albo oglądam anime, albo kpopy)

Make-up na Kanekiego z Tokyo Ghoul 




Satsuki z Kill la kill


Make-up na G-Dragona z Bang Bang Bang





Zrobiłam nawet sesję fashion z projektantką, którą szczerze podziwiam i followuję od dłuższego czasu - Walerią Tokarzewską - Karaszewicz! Mega fajnie było z nią pracować, a okazała się być tak sympatyczną i zabawną laską, że woah!


Collection "Voyage - Orient Express" by Waleria Tokarzewska -Karaszewicz , Campaign by Waleria Tokarzewska -Karaszewicz / my Fashion Design Studio
Modelka : Ula Kania
MUA: ja
Już chwilę temu ukazały się zdjęcia z sesji Steampunkowej, więc wstawię kilka tutaj!

Modelka : Claudin
Fotograf : Joanna Mucha <3
Stylizacja : Dominika Wałęga
MUA : ja



To zdjęcie zostało wyróżnione na stronie Deviantart - Polska Malowana oraz dodane na stronę fb "Alternative Ladies"
więc jesteśmy bardzo zadowolone <3



Skoro już robię podsumowanie myślę, że warto pochwalić się fotkami z backstage'a do klipu Cocaincognito, który możecie już oglądać na youtube. ^^










I to by było na tyle... nie biorę zleceń, nawet nie maluję się jak gdzieś wychodzę (tak, zdarza mi się wyjść ;o), więc nie podzielę się z wami żadnym beauty :c Niby mam ochotę zrobić kilka charakteryzacji, np. z Mad Maxa bo są cudne, ale meeeh __.__

Przypuszczam, że po przeprowadzce będę mieć zapierdol i zawieszę na chwilę "działalność" więc nie tęsknijcie za bardzo!

xoxo






2 komentarze: Leave Your Comments