ELSA "FROZEN" inspired makeup

// // Leave a Comment


Hej hej!

I was wondering : what Star Crushed Minerals shadows should I use today... and when I looked at some blue shades, I decided to do Elsa inspired make-up! I love Frozen,I was listening to "Let it go" while doing this make-up, haha
I'm glad I don't make videos cause my singing would kill everyone.

PL:
Zastanawiałam się : Jakich kolorów od Star Crushed Minerals użyc dzisiaj... Wyciągnęłam dwa niebieskie odcienie i zdecydowałam zrobic makijaż inspirowany Elsą z Krainy Lodu, huehue. Przynajmniej sobie pośpiewałam Let it go :D
Ale zanim pokażę wam rezultat mojego maziania, chciałam coś zareklamowac!
Właścicielka Star Crushed Minerals zobaczyła moje makijaże wykonane przy użyciu jej cieni i zrobiła specjalny kod dla moich fanów!! Zajebiście ;.;
Polecam jak najszybciej zrobic listę waszych ulubionych odcieni, ponieważ zniżka jest dla pierwszych 10 kupujących~! 
Na stronie są nawet cienie inspirowane pracami Callow Lily oraz Krainą Lodu, miazgaaaa.


Anyway I need to advertise something, before I show you the make-up.
Star Crushed Minerals owner noticed my looks and made a discount code for my followers!! This is so amazing, I'm more than happy!!
I invite you all to do shopping at this store. You know there are shades inspired by Callow Lily and [!] Frozen movie? COOL.


Queen Elsa shade <3
Olaf


pictures from : www.starcrushedminerals.com

USED:
SCM: "Blue gold" "Nearly nude" "Faux real" Deep ocean blue"
Sugarpill: "Tako" "Afterparty" "Lumi"




I hope you like it.
xoxo

0 komentarze:

Prześlij komentarz