REVIEW : Geo Colored Lenses - Magic Color Luna Blue

// // Leave a Comment


Hej hej, dzisiaj szybka(bo mam lenia) recenzja soczewek od Geo Colored Lenses <3

Geo Luna Blue  z kolekcji Magic Color

Soczewki dotarły bardzo szybko. Dostałam oczywiście bardzo cute pudełeczko :D



* Soczewki są - oczywiście - niebieskie :) Nie mam aktualnie żadnych w tym kolorze, więc cieszę się że miałam wybór :p

*Są bardzo miękkie - mogę je nosic bardzo długo i oczy nie męczą się tak jak przy tych twardszych.
Nie są powiększające, bardziej naturalne ale takie również przydają się do mniej "crazy" looków ;p

Jedyne minus jakie widze to fakt, że nie można ich kupic z wadą. Bardzo bym chciala je nosic na codzień i lepiej widziec :c







nienaturalne światło :

w połączeniu z dzisiejszym makijażem:

Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie , mam nadzieję że zachęciłam was do kupna w sklepie Geo Colored Lenses! <3

It's worth it!


*
Ostatnio nie mam czasu/weny/chęci/itditditd więc jeśli ktoś jeszcze followuje mojego bloga to proszę o przebaczenie! Ale może to lepiej bo mam raczej niewyjściowy ryj ostatnio.
*
Są plany związane z ruszeniem mojego kanału na Youtube (w końcu) wohoooo~


messy

xoxo
Iku

0 komentarze:

Prześlij komentarz