REVIEW: Geo Coloured Lenses "Princess Mimi Apple Green"

// // Leave a Comment
Hello!
ENG]Today's review is about Geo Coloured Lenses, who sponsored my cute green lenses!
Even though these lenses are sponsored, I'm going to be honest with my judgements...
 The thing is I'm very satisfied and I didn't find any disadventages :|

[PL] Dzisiejsza recenzja jest o sklepie Geo Coloured Lenses, który zasponsorował moje cudne, zielone soczewki *-* 
Mimo tego, że soczewki są sponsorowane, moja ocena będzie szczera i obiektywa...
Tyle, że nie znalazłam żadnych poważnych minusów, meh :|

BTW, I'm sooo thankful! I didn't receive the package for the first time bc I've been abroad(shame on me)
 They sent me the package once again so I could have my lenses, that's so sweet!
I was more than happy when I got them and I can say these Green lenses and the other pair I own (also Princess Mimi series) are my favourites!
The company responded to every e-mail and they we're veryvery kind and helpful, so without hesitating  I recommend you Geo lenses :)

Swoją droga jestem ogromnie wdzięczna! Nie mogłam odebrać paczki za pierwszym razem, bo byłam wtedy jeszcze za granicą (wstyd), ale dałam znać o tym firmie i od razu odpisali, że jak tylko paczka do nich wróci, to wyślą mi ją znowu. Tak o to, po ciężkiej podróży w końcu dostałam je w łapy, muehehe.
Ogólnie firma odpisywała na każdy mój e-mail, byli mega przyjaźni i pomocni, więc polecam :)

Okay, let's move to the review :)



Colour is gorgeous. My eyes are naturaly green but these lenses make them vibrant and bigger.(15.00mm diameter)

Kolor jest piękny. Moje oczy są naturalnie zielone, ale dzięki tym soczewkom mają kolor głębokiej zieleni i są sporo większe, dzięki średnicy 15.00mm



I have no problems with putting them on. 
At first I wasn't sure If my eyes are fine, but after few minutes I felt comfortable :)

 Nie miałam żadnego problemu z zakładaniem ich, nie są aż tak twarde.
Na początku nie byłam pewna, czy dobrze mi się je nosi, ale po paru minutach oczy się przyzwyczaiły i było mi wygodnie :)

I had a dream..."one day I'm gonna get green lenses and do Hulk inspired make-up", so yeah :

Sugarpill eyeshadows/Starcrushedminerals/liquid latex/duraline


"Omg I'm going outside" look with Princess Mimi Green lenses 3:)

that's all,
thanks for reading, bye!

0 komentarze:

Prześlij komentarz