Tatry!

// // Leave a Comment


Ostatnio wybrałam się na spontaniczną wycieczkę w Tatry z przyjaciółmi. Mamy niedaleko więc czemu by nie, a szczerze mówiąc trafiliśmy na IDEALNĄ pogodę!
Czasami było cięęężko(zajebista forma ćwiczeń XD), czasami zimnoo, potem trochę mookroo, ale było totalnie warto :D


Robię taki pościk, bo zrobiłam parę fajnych zdjęć i pasuje je gdzieś wrzucić! Niestety, wzięłam tylko obiektyw 70-300mm więc czego nie mogłam nim uchwycić, robiłam telefonem. No a potem już tylko telefonem, bo kiedy wychodziliśmy na Czarny Staw, padła mi bateria w aparacie. (kocham <3)


Najpierw zdjęcia z telefonu :D







 <  cienszko, nie lekko.

chillin'








No to teraz aparat!











 ziomek!




















Skoro już zdjęcia i prywata, to dodam kilka uroczych zdjęć z wczorajszych urodzin mojego siostrzeńca <3


 Pugolove.

AWGHHH



Mam nadzieję, że fajnie wam się oglądało jeśli wytrzymaliście do końca :D

XOXO!

0 komentarze:

Prześlij komentarz