Makeup Revolution

// // Leave a Comment




 Za miesiąc mam egzaminy a zlecenia nagle leją się z każdej strony. W poniedziałek  pierwszy raz pracowałam na planie teledysku (Jahbestin + Pudelsi, niedługo będzie dostępny!). Dodatkowo od przyszłego tygodnia, aż do początku kwietnia będę współpracowac z gry-online, więc woah.
Nie żebym narzekała, nowe doświadczenia w związku z robieniem makijażu telewizyjnego mnie cieszą!

W związku z tymi zleceniami postanowiłam zrobic zakupy w sklepie mintishop.pl, który ma bardzo dużo produktów marki Makeup Revolution.
Stwierdziłam, że jeśli mam robic makijaż telewizyjny dla facetów, będę potrzebowac nowej paletki korektorów.
Dodatkowo zakupiłam podkład, który jest mega uniwersalny - oczywiście Revlon Colorstay.
Moja cera jest tak kapryśna, że to przechodzi ludzkie pojęcie, więc ratuję się czym mogę :c








Makeup Revolution Cover& Conceal
Paletka jest całkiem fajna. Odcienie są w tonacji żółtej jak i różowej.
Krycie mają średnie niestety, jednak konsystencja jest delikatna, bardzo kremowa.
Myślę, że spodoba się osobom z dobrą kondycją skóry, jednak...
Ja posiadam bardzo wymagającą cerę (i pracuję z takimi), więc nie jestem zachwycona :<
Na planie nie zrobiła na mnie fajnego wrażenia... nie oczekiwałam zajebistego krycia, ale wykończenie było jakieś takie nijakie, pod wpływem ciepła korektory w kasetce zaczęły się prawie topic ._.

Mimo to dam tej paletce 4/5 bo używałam gorszych :D


Jeśli chodzi o podkład Revlon Colorstay - wszystko już dawno zostało powiedziane. Wzięłam kolor Buff dla skóry tłustej(wiosna!), który rozjaśniam z odrobiną najjaśniejszego podkładu dermacol. Długotrwały, z fajnym wykończeniem, dobrze kryjący.



Myślę, że to na tyle. Za chwilę pojawi się post, który zaplanowałam niedawno, może podniesie na duchu niektóre osoby.

xoxo!

0 komentarze:

Prześlij komentarz