Devilish

// // Leave a Comment
Hej, hej~
Strasznie zaniedbuję tego bloga, jak i moją stronę na facebook'u, ale nie mam w ogóle czasu :|
Szkoła, praca, imprezy, a tu jeszcze prawo jazdy! :c

Mam mnóstwo pomysłów w głowie, ale przed szkołą nie mam czasu ich zrobić, a wracając wieczorem nie mam ani sił, ani światła do zdjęć, grrrr.

Tak czy siak, postaram się w ciągu października dodać chociaż kilka Halloween'owych prac!
Dzisiaj miałam trochę czasu i zrobiłam coś na spontana :D



Użyłam:
  • Do ran : KRYOLAN ciekły latex, krew w żelu, czarna farba do ciała
  • Do szczęki : biała i czarna farba do ciała
  • Twarz : szara farba do ciała Snazaroo
  • Oczy i brwi: czarny cień firmy NYX
Mam nadzieję, że się podoba :)

A może macie jakieś pomysły na Halloween'owe charakteryzacje?
Z chęcią coś dla Was robię, bo to wy dajecie mi największą motywację :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz