Sugarpill review

// // 2 comments
W Internecie nie brakuje recenzji cieni firmy Sugarpill, ale i tak ją zrobię bo chwalenia Sugarpilli nigdy za wiele!
To staje się rutyną, że co roku w grudniu zamawiam coś z tej firmy - powód jest prosty, wtedy są PROMOCJEEE
Niestety Sugarpille w złotych są dość drogie :c


Sugarpill Eyeshadows Review
Jak wiecie lub nie wiecie, mam już z tej firmy cienie :
Lumi, paletkę Sweetheart, czyli kolory Dollipop, Afterparty, Midori, and Tako.
Jest to definitywnie mój ulubiony różowy, niebieski i biały cień *-*

"Lumi" jest absolutnie magicznym, wyjątkowym, specjalnym i njefhwriufwshefwer - najlepszym sypkim cieniem ever. Tak samo jak Royal Sugar i Goldilux, które mam w próbkach i sa fenomenalne ;OOO




W tym roku kupiłam paletkę Burning heart, jeden cień sypki "Asylum" oraz dwa cienie prasowane "Tako" i "Bulletproof"

Asylum

Burning Heart




Asylum, Tako & Bulletproof

Flamepoint, Buttercupcake, Love+, Poison Plum

*wszystkie cienie były nakładane bez bazy


Asylum oraz Love +



  • Jestem totalnie zakochana w kolorze Asylum (z resztą wszystkie sypkie cienie z Sugarpilla są przepiękne i magiczne :D)
  • Bulletproof i Love+ chciałam mieć od zawsze, gdyż jest to jak dla mnie najlepszy czarny i czerwony cień na świecie *-*
  • Poison plum oprócz tego, że jest cudownym kolorkiem (jestem maniaczką fioletowych cieni), to do tego ma w sobie malutkie, świecące drobinki, MIŁOŚĆ
  • Flamepoint oraz Buttercupcake są to najlepiej napigmentowane cienie jeśli chodzi o kolor pomarańczowy oraz żółty, ah ah.



Afterparty + Buttercupcake+Tako


Mam nadzieję, że skusiłam was choć troszkę do zakupu cieni Sugarpill :)

xoxo Iku

2 komentarze: Leave Your Comments