7 deadly sins : ENVY

// // Leave a Comment
Dzisiaj pokażę wam zdjęcia do konkursu makijażowego, organizowanego przez firmę Glazel.
Do konkursu wybrałam grzech "zazdrość" :)
Nie było to dopracowane na 100%, bo jak się okazało w studiu oprócz tego, że było tylko 7 stopni, to nie było lustra. Dokańczać więc wszystko musiałam patrząc w przenośne lusterko ;-;

Mimo to, efekty są świetne! (w tym miejscu dziękuję mojego fotografowi, który odwalił zajebistą robotę :D)

model, MUA : ja
photographer : www.michalpiech.pl





Moja charakteryzacja, jak wcześnie wspomniałam miała ukazać zazdrość.
Motyw węża, zieleń, łzy, krew na palcach i szpony. (miały być jeszcze rogi na głowie, ale niestety :c)

Dla ciekawskich:
  • Łuski zrobiłam z ciekłego lateksu, na który położyłam metaliczne odcienie zieleni, całość pokryłam bardzo "mokro" wyglądającym błyszczykiem.
  • Czarne łzy wykonałam z kilku warstw ciekłego lateksu, następnie pokryłam lakierem do paznokci.


Jakieś pytania?:) Pytajcie śmiało!

0 komentarze:

Prześlij komentarz