24.08.2013

// // Leave a Comment
Skoro odkąd się obudziłam wciąż leżę w łóżku, to może zrobię coś pożytecznego zanim wyjdę do pracy :|

lalala, nowa notka, yay

W czwartek byłam w Krakowie zrobić sesję pewnemu Panu, który mnie o to poprosił! :)
Czyli po raz 325246526 robiłam face painting inspirowany czachą~
Dotkliwie spaprałam kilka detali, gdyż próbowałam zrobić to jak najszybciej, żeby zdążyć przed całkowitym zachodem słońca.








Z racji, że była to sesja odpłatna (yissss), potem skoczyłam do Inglota, aby zacząć uzupełniać sobie moją nową paletkę magnetyczną~






Bardzo chciałabym zrobić tutoriale dla Was, ale mój sprzęt się do tego nie nadaje.
Jeśli wszystko dobrze pójdzie niedługo będę inwestować w nowy aparat(myślę nad Nikonem D90, chociaż nie wiem czy się nie przerzucić na Canony), wtedy będą tuty~



tak bardzo nie chce mi się iść do pracy i siedzieć znów do 4 rano ;-;
zasnę na barze.
[*]

xoxo~

0 komentarze:

Prześlij komentarz