BB cream Elishacoy Always Triple

// // Leave a Comment
Dzisiaj opowiem o kremie BB od Elishacoy "Always Triple"
Natknęłam się na ten BB krem dostając próbkę, gdy zamawiałam BB krem od Misshy i Skin79.
 Wszystkie BB kremy zamawiam na ebay.com (głównie od sprzedawców : iamloveshop, rubyruby76)


Spodobało mi się jego dobre krycie, kolor i to, że ładnie nawilża skórę, nie podkreślając suchych skórek jak czasami robił mi ten firmy Missha.
Poza tym ma całkiem podstawowe cechy BB kremu.
  • rozświetla
  •  rozjaśnia
  • jest przeciwzmarszczkowy
  •  ma filtr przeciwsłoneczny (SPF30)
  • wyrównuje koloryt skóry
  • może być używany jako baza pod podkład
  • dobrze kryje niedoskonałości
Zamówiłam więc 2, dla siebie i dla Natalki :D







Wydaję się całkiem jasny, bo jestem teraz opalona </3
Ale potem się zlewa ze skórą tak, że ja jestem totalnie zadowolona yay :D
Naturalne wykończenie po jednej warstwie, z delikatnym, świecącym połyskiem.
Opakowanie jest wygodne, wiadomo, że trzeba ostrożnie wyciskać, aby nie wylać za dużo produktu.


Polecam, Iku Ewelina Pałka :D

nanana a dzisiaj z BB kremami, dostalam od Pana Listonosza również buciki *-*
Na zdjęciu widać kilka sampli, które dostałam do tych BB kremów. Wśród nich są 3 sample kremu CC. Sprawdzę je jutro i dam wam znać jak działają :D

Musze oddać jeszcze 2 kociaki :( Anyone?


Obiecuję, że jutro wrzucę pare outifitów </3. Wybaczcie, nie chce mi się przebierać do zdjęć, jestem zbyt leniwa :(
xoxo

0 komentarze:

Prześlij komentarz