Mad Hatter!

// // Leave a Comment
Dzisiaj zrobię notkę o moim look'u na Mad Hatter'a z Alicji w Krainie Czarów ;D

Był to totalny spontan, pewnej soboty podeszłam do lustra i zaczęłam coś tworzyć XD
 Tak, zdjęcia są doprawione PS'em, ale dlatego, że mam różowe, a nie rude włosy i nie miałam zielonych soczewek! :P
 * Na prawde nie mam nic do używania programu do retouch'u, moim zdaniem warto jest posiedzieć chwilę nad zdjęciem, żeby efekt był "wow", a nie nudny. Wiadomo, że jeśli chodzi o makijaż NIE dorabiamy, nie blendujemy makijażu w programie, ale można poprawić kolory, wygląd skóry itd. (mój aparat często z fioletu robi granat i tak dalej). Każdy ma swoje zdanie co do tego, aczkolwiek dla mnie to jest jak najbardziej na miejscu, aby zdjęcie wyglądało dobrze :D
Poza tym... ja uwielbiam bawić się zdjęciami, zważywszy na to, że kiedy robię charakteryzację na sobie, nie zawsze ona w zupełności do mnie pasuje, dlatego też tak jak na tym:

 Pobawiłam się troszeczkę z konturami twarzy, aby wyglądały nieco delikatniej.
 (No ale bez przesady, jednak wyglądam trochę jak ja XD)











Na Kapelusznikowych zdjęciach zrobiłam dużego fail'a i nie ściągnęłam kolczyka w wardze, więc od razu minus dla mnie :C
 Tak to sobie wyglądało na początku! :D



  •  Twarz - Stargazer podkład biały, puder biały
  •  Do brwi użyłam pomarańczowego i czerwonego cienia + pędzelka do eyelinera i brwi
  • Cienie to połączenie palety z BH cosmetics SHIMMER i palety 120 kolorów
  • Usta - czerwona kredka, pomadka
  • Rzęsy- biały tusz do rzęs (czasami są takie tusze DUO, gdzie po jednej stronie mamy czarny, a po drugiej biały)
  • Włosy moje, tapirowane, kolor przerobiony ;)
  • "Karta" na czole - NYX jumbo pencil na kontury, wypełniony Sugarpill "Tako", liczby eyelinerem ;)
 Podsumowując- ta charakteryzacja nie jest raczej z tych przemyślanych(jak większość moich prac xD), nie jest szałowa, ale o to chodzi aby ćwiczyć i pracować nad własnymi umiejętnościami!


To na tyle, potem dam notkę o moich włosach,  bo ciągle o nie pytacie :)
xoxo

0 komentarze:

Prześlij komentarz