vampirism & brown lenses

// // Leave a Comment
1. Vampirism 
Chciałam już od dawna zrobić look, w którym będę troszkę przypominać wampiry z Vampire Diares - oczywiście te groźne :3







zrobiłam nawet gifa :P




Czerwone oczy to nie soczewki, nie chore oczka ani nie marihuanina tylko Photoshop :P

Oczy :
- eyeshadow base MAC
- czarny i czerwony cień Stargazer
- L'oreal eyeliner
- "żyłki" fioletowy i brązowy cień Stargazer

Twarz :
-podkład Maxfactor perfect match "Light Porcelain"
- puder biały Stargazer

Usta:
-Czerwona kredka do ust
- krew w żelu

2. Soczewki

Zamówiłam sobie nowe soczewki - jak zwykle jakieś problemy.
1. Jestem noobem i zamówiłam soczewki ze złej aukcji , gdzie nie było wad...więc mam zerówki.
2. Dzisiaj dostałam soczewki.. oh przepraszam, SOCZEWKĘ, bo wysłano mi jedną.
Gdzie ja żyję...





Ocena : 4/5

  • są wygodne
  • wyglądają w miarę naturalnie
  • trochę zbyt ciepły, miodowy brąz jak dla mnie :/
 Pare lat temu zamawiałam podobny wzór w kolorze miodowym i kolor był taki sam, a do tego bardziej kryły, więc nie było dużej różnicy między naturalną tęczówką, a soczewką.
No nic, jak widać już nawet soczewki dobrze przyjść nie mogą :3

Jak widać zmieniłam znów kolor włosów ;p Wracam do czerwonego, bo jest mi go dobrze utrzymywać, a moje włoski troche straciły na zdrowiu ostatnio. + na dniach chyba doczepię, bo patrząc na zdjęcia sprzed roku tęskni mi się za długimi wlosami.

cya

0 komentarze:

Prześlij komentarz